آخرین اخبار
کد مطلب: 73219
ابوغريب و گوانتانامو دانشگاه‌هاي آزادي بيان آمريکا هستند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1485

به گزارش سلام لردگان به نقل از  حرف‌تو، وبلاگ "‌هما" ‌نوشت: رئيس‌جمهور آمريکا در مراسمي که براي ديپلمات و کارمندان آمريکايي که طي حمله مسلمانان خشمگين به سفارتخانه آمريکا در بنغازي ليبي کشته شدند، برگزار مي‌شد گفته است «ساخت فيلم موهن به پيامبر اسلام ربطي به آمريکا ندارد و برخورد با عاملان ساخت و انتشار اين فيلم با اصل آزادي بيان مغايرت دارد.»

البته اين عادت دنياي غرب است که به بهانه آزادي بيان، به تمام مقدسات عالم توهين کند اما به نظر شما اين آزادي بيان براي مخالفان سياست‌هاي آمريکا و صهيونيسم هم وجود دارد؟ مثلا اگر کسي با موضوع هولوکاست مخالفت نه، فقط قصد داشته باشد در مورد آن تحقيق کند، چه برخوردي با او در آمريکا، فرانسه يا مثلا کانادا صورت مي گيرد؟

اگر يک دختر مسلمان بخواهد با حجاب وارد دانشگاه‌هاي فرانسه و کشورهاي مدعي آزادي بيان در اروپا شود، چه اتفاقي رخ مي دهد؟ آيا اين دختر محجبه هم در ابراز عقيده خود آزاد است؟

خواسته مردم مظلوم فلسطين براي برگزاري يک رفراندوم آزاد جهت تعيين سرنوشت سرزمين‌هايشان که به اشغال صهيونيست‌ها در آمده با چه واکنشي از سوي آمريکا و متحدان اروپائيش مواجه شده است؟ و از همه مهمتر کشوري که در سازمان ملل در مقابل رأي منفي اکثر کشورهاي جهان، رژيم صهيونيستي را فقط با يک قدرت فراقانوني به نام «وتو» حفظ کرده است، چگونه مي‌تواند از آزادي بيان حرف بزند؟

کشوري که بزرگترين حامي قاتل کودکان و نوزادان غزه و فلسطين و لبنان است، چگونه مي تواند از آزادي بيان و حقوق دم بزند؟ کشوري که ميليون‌ها عراقي و افغاني را به بهانه مبارزه با تروريسم آواره کرده است، چگونه مي‌تواند از آزادي حرف بزند؟

کشوري که به عاملان حمله به هواپيماي مسافربري نشان افتخار مي‌دهد، چگونه مي‌تواند از آزادي و حقوق بشر صحبت کند؟ کشوري که هر روز هواپيماهاي بدون سرنشينش ده‌ها زن و کودک بي گناه پاکستاني را به خاک و خون مي‌کشند، چگونه مي‌تواند از آزادي بيان و حقوق بشر حرف بزند؟ احتمالا ابوغريب و گوانتانامو دانشگاه‌هاي آزادي بيان آمريکا بوده‌اند و هستند! نه زندان.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس